תיקון ושירות למכונות קידוח

אנו בקבוצת אביב נגרין מעניקים שירות ותמיכה טכנית מלאה לכלל לקוחותינו, וזאת תוך דגש על מענה מהיר ומקצועי - במשרד וגם בשטח.

קבוצת אביב נגרין בע"מ מעסיקה צוות טכנאים מיומנים העוברים הכשרה תקופתית אצל יצרנית מכונות הקידוח TYSIM המובילה בשוק הסיני בפרט ובשוק המזרח ככלל. בנוסף, המהנדסים של יצרנית הענק מגיעים עד אלינו להכשרות שוטפות עבור הטכנאים שלנו, וזאת כדי להעניק שירות מקצועי וראוי בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר עבור קהל לקוחותינו.

אנו רגישים לעובדה שבתחום הקידוחים הזמן הוא יקר, וככל שהזמן עובר העלויות מצטברות, ולכן אנו מקפידים לתת מענה מהיר, ולהיות בזמינות מלאה, על מנת לאפשר לכם להפעיל את מכונות הקידוח בתפוקה מקסימלית ולמזער את זמני ההשבתה. בין היתר, אנו דואגים למלאי נרחב לחלפים - המקצר משמעותית את זמני ההשבתה ומאפשר לנו לטפל בתקלות מהר יותר.

אנחנו רואים בקשר עם לקוחותינו שותפות ואחריות - כיוון שהשירות שאנחנו מעניקים ללקוחותינו בתחום מכונות הקידוח מאפשר להם לעבוד בתפוקה הגבוהה ביותר, ולמקסם את התועלת ואת ההכנסות של ציוד הקידוח שברשותם. לכן אנחנו נשמח לתת טיפים, הכוונה והמלצות לתחזוקה שוטפת של הציוד - מוזמנים להתייעץ עם נציגי השירות בחברה בכל שאלה או עניין, אנחנו פה לשירותכם, מכל הלב.



נשמח לתת הצעת מחיר או ייעוץ בפרויקט שלך


התחבר

איפוס סיסמה

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.